2015. február 21., szombat

Tündérliget - lila

A napsütés és a közel tíz fokos meleg ellenére még naptár szerint tél van, úgyhogy bátorkodom előhozakodni a karácsonyi Tündérliget magazinnal, ami tekintettel az ünnepre lila színű lett. Nagyon örülök neki, mert tavaly különböző csúszások miatt végül nem lett külön téli szám, csak amolyan őszi-téli együtt. A mostani viszont nemhogy elkészült időre, de még karácsony előtt eljutott közönségének kis tagjaihoz! :) Ez persze nemcsak az én érdemem, szóval köszönöm mindenkinek, aki segített mindebben!

A lila szám témája a szeretet és a család, s persze a karácsonyi készülődés. A kézműves dolgokat én válogattam bele, méghozzá olyan rendezőelv szerint, hogy minél egyszerűbb és olcsóbb eszközökkel hozzunk létre valami kedveset, ami akár ajándék is lehet. Így születtek a papírangyalkák, meg a dióhéj mécsesek, amik egyébként egy hónapon át díszei voltak a szobámnak. Az elkészítésük kissé körülményesen alakult, de csak azért, mert nehéz bal kézzel viaszt önteni, miközben a jobbal fotózunk :) A középső dupla oldalon rajzolhatunk saját családfát, van benne adventi keresztrejtvény a kis tudósoknak, téli sportok, s sütirecept, természetesen lila színű szilvából. Kipróbáltam, nagyon finom és még én is el tudom készíteni, ami nagy szó, higgyétek el! 





A következő szám fehér lesz, de csak első pillantásra, valójában mindenféle színű. Ezzel búcsúztatjuk a telet, s köszöntjük a tavaszt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése